KARŞIYAKA'YA HIZLI ÇÖZÜM ALANI
Karşıyaka Belediyesi, her gün yüzlerce kişiyi ağırlayan ana hizmet binasının giriş katını baştan sona yeniledi. Farklı katlarda ve binalarda bulunan birimlerin temsil edildiği ‘Hızlı Çözüm Masaları’ sayesinde, Karşıyakalılara daha sağlıklı, çabuk ve nitelikli hizmet verilmeye başlandı.
Yayınlanma :
10.12.2019 09:54
Güncelleme :
10.12.2019 10:03


ÇÖZÜM MASALARINDA NELER VAR?
Vatandaşların üst katlara çıkmasına ya da farklı yerlerdeki belediye binalarına gitmesine gerek kalmadan, işlerini kolaylıkla halledebilmesi için oluşturulan Hızlı Çözüm Masaları, ilgili müdürlüklerden birer görevli ile faaliyete geçirildi. Alanda; halkı bilgilendirmek, başvuruları almak ve gerekli işlemleri yapmak üzere ‘Sosyal Yardım’, ‘Tahakkuk’, ‘Zabıta’, ‘Engelsiz Masa’, ‘Resmi Dilekçe’, ‘Can Dostları’ ve ‘Kent Rehberi’ masalarına yer verildi.
HIZLI VE GÜLERYÜZLÜ HİZMET
Ayrıca, genel belediye hizmetleriyle ilgili başvuru ve taleplerin alındığı Halkla İlişkiler Alanı yeniden düzenlendi. Yeni oturma grupları ile Bekleme Salonu oluşturuldu. Muhtarlar Birimi ile Sağlık İşleri Müdürlüğü için birer oda hazırlandı. Tüm tesisatlar ve asma tavan elden geçirildi, iklimlendirme yapıldı. Girişteki döner kapı yerine, otomatik açılır - kapanır kapı takıldı. Baş köşeye Atatürk tablosu konuldu, kat geneli çiçek ve bitkilerle süslendi. Tüm bina gibi zemin kat da engelli kullanımına uygun olarak tasarlandı. Yeni Fotokopi Odasının ise kısa sürede halka hizmet vermeye başlayacağı belirtildi. Yapılan düzenlemeler, personelin güleryüzlü ve çözüm odaklı yaklaşımıyla birlikte daha hızlı şekilde hizmet alma şansı bulan vatandaşları da memnun etti.
“HİZMET KALİTEMİZ ARTACAK”
Belediye girişinde gerçekleştirdikleri çalışmanın basit bir onarım değil; hızlı ve kaliteli hizmet anlayışını güçlendirecek önemli bir düzenleme olduğunu vurgulayan Karşıyaka Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay “Göreve geldiğimiz günden bu yana; halkımızın talep ve başvurularına mümkün olan en hızlı ve en etkin şekilde çözüm sağlamak için çalışıyoruz. Çok önem verdiğimiz bu konuda hizmet kalitemizi daha da artırmak amacıyla, aynı zamanda vitrinimiz olan giriş katımızda kapsamlı yenileme işlemleri gerçekleştirdik. Kısa sürede vatandaşlarımızdan aldığımız olumlu geri dönüşler, yapılan çalışmanın gerekliliğini ve önemini net şekilde ortaya koymuş oldu. Tadilat süresince gösterdikleri anlayış ve destek için vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Karşıyaka halkına en hızlı, kaliteli ve sağlıklı şekilde hizmet vermek adına var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: