Karşıyaka Belediyesi, vatandaşlar tarafından iletilen taleplerin tek çatı altında toplandığı ÇÖZMER sistemi ile hizmetlerini daha hızlı ve etkin bir şekilde sürdürüyor. ÇÖZMER ile son 6 aylık süreçte vatandaşlar tarafından farklı iletişim kanalları aracılığıyla iletilen toplam 33.023 talep çözüme ulaştırılarak sonuçlandırıldı.
Çağrı merkezi, WhatsApp hattı, web sitesi, hızlı çözüm masaları ve sosyal medya gibi iletişim kanallarından Belediyeye iletilen şikâyet, öneri ve talepler; ÇÖZMER sistemi üzerinden kayıt altına alınıyor. Her bir başvuru, ilgili müdürlüklere anlık olarak yönlendiriliyor ve süreç şeffaf biçimde takip edilebiliyor. Vatandaşlara SMS yoluyla hem süreçte hem de sonuçta bilgilendirme sağlanıyor. Vatandaşların zaman kaybetmeden, kolaylıkla ulaşabildiği bu sistem sayesinde temizlik, ilaçlama, park düzenlemesi, ulaşım ve çevre sorunları gibi birçok alandaki talepler hızlıca değerlendiriliyor.
“ÖNCELİĞİMİZ VATANDAŞ MEMNUNİYETİ”
Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, “Halkımızla aramızda güçlü bir bağ kurmak ve kent yaşamını hep birlikte güzelleştirmek için çözüm odaklı çalışıyoruz. İletişim kanallarımızı sürekli geliştiriyor, vatandaşlarımızdan gelen tüm başvuruları ciddiyetle değerlendiriyoruz. ÇÖZMER sistemimizle birlikte vatandaşlarımızın taleplerine hızla yanıt veriyor, sorunları ivedilikle çözüme kavuşturuyoruz. Karşıyaka’nın her köşesine çözüm ulaştırmaya, tüm Karşıyakalıların memnuniyetini sağlamak için çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
BİR TIKLA ULAŞIM
Taleplerini ÇÖZMER’e iletmek isteyen yurttaşlar aşağıdaki kanallar üzerinden Karşıyaka Belediyesi’ne kolaylıkla ulaşabiliyor:
Çağrı Merkezi: 444 1 575
WhatsApp: 0530 125 13 55
E-mail: info@karsiyaka.bel.tr
Web: karsiyaka.bel.tr/sikayet-
Başkana Mesaj: karsiyaka.bel.tr/baskana-mesaj
Sosyal Medya: Karşıyaka Belediyesi Instagram, Facebook, X
Hızlı Çözüm Masaları: Karşıyaka Belediyesi Ana Hizmet Binası
 (13).jpeg)
Yorumlar
Kalan Karakter: