İNTERNET TABANLI TELEFON SANTRALİNE GEÇTİ
Çiğli Belediyesinde iletişim kalitesinin artırılması ve maliyetlerin düşürülmesi amacıyla IP Telefon Santrali kullanımına geçildi. Başkan Utku Gümrükçü, belediyede internet alt yapısının kullanıldığı hızlı, ucuz, etkin ve entegre iletişim dönemine geçildiğini söyledi.
Yayınlanma :
10.07.2020 14:36
Güncelleme :
10.07.2020 14:36


hizmet vermeye başlayan Çiğli Belediyesinde, vatandaş ve muhtarlar arası
iletişimi kolaylaştıran CRM Vatandaş İlişkileri Yönetimi Sistemi’nden sonra
kurum içi ve kurum dışı telefonla iletişim ağını güçlendirmek amacıyla IP
Telefon Santrali devreye girdi. Sistem, belediyedeki mevcut internet alt
yapısını kullanarak belediyenin tüm dış birimlerini dahili hatların
kullanıldığı tek bir santralde topluyor. IP Santral ile hem daha hızlı, hem de
düşük maliyetli iletişim olanağı sağlanmış oluyor. CRM görüşmelerini kayıt
altına alan IP Telefon Santrali, farklı yazılım ve sosyal medya araçlarıyla
entegrasyon ve görüntülü görüşme olanağı da sağlıyor.
Dış birimlere ulaşmak çok kolay
Belediye internet altyapısının kullanıldığı, ücret ödenmeyen ve ciddi tasarruf
ağlayan IP Telefon Santrali, Çiğli Belediyesinin yeni ve eski binalarında
bulunan tüm müdürlükler ile belediyenin dış birimleri olan Harmandalı Semt
Merkezi ve Spor Tesisi, Veteriner İşleri Müdürlüğü, Sağlık İşleri Müdürlüğü,
Atatürk Spor Salonu, Atatürk Stadı, Evka 2 Kütüphanesi, Sasalı ve Kaklıç Hizmet
binaları kullanıyor.
Çağrı merkezi devrede
Yapılan iletişim alt yapısını güçlendirme çalışmaları kapsamında Çiğli halkının
talep, öneri, istek ve şikayetlerini iletebileceği belediye 0232 935 5535
numaralı çağrı merkezi de devreye girdi. IP Santral ile çağrı merkezinde kayıt
altına alınan görüşmeler anında CRM Vatandaş İlişkileri Yönetim Sistemi
aracılığıyla ilgili müdürlüklere iletilerek hızlıca çözüme kavuşturulması
ağlanıyor. Cep telefonuna gelen sorgulama koduyla da vatandaş talebinin
takibini Belediyenin web sayfasından yapabiliyor.
Başkan Gümrükçü: “Kent hayatını modernize ediyoruz”
Çiğli’de hayatı kolaylaştıracak dijital dönüşüm hedeflerini bir bir
gerçekleştirdiklerini ifade eden Çiğli Belediye Başkanı Utku Gümrükçü, “Vatandaşlarımızın
taleplerine hızlı çözüm üretmek ve kurum içi ve kurum dışı iletişimi
güçlendirmek amacıyla altyapısal reformlar yapıyoruz. Bu kapsamda ilk olarak
Vatandaş İlişkileri Yönetimi Sistemi’ni faaliyete geçirdik. İkinci adım olarak
da kurum içerisinde güçlü bir iletişim ağı kurmak adına IP Telefon Santralini
kullanmaya başladık. Teknolojinin hızla geliştiği ve yenilendiği günümüz
dünyasında, Çiğli Belediyesi olarak bu gelişimi takip edecek ve daha iyi hizmet
noktasında ilçemize uyarlamaya devam edeceğiz” dedi.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: