Çeşme’deki Gayrimenkullerin Finansal Kabiliyetleri Arttı
Uzaktan çalışma ve çevrim içi eğitim modelinin yaygınlaşmasıyla, Çeşme’deki gayrimenkullerin daha fazla kullanıldığını belirten Gayrimenkul PR şirketi, "Resmi nüfusu 45 bin olan Çeşme’de şu an 200 bine yakın yerleşik bir yaşam olduğunu ön görmekteyiz. İlçede yeni konut projelerine ihtiyaç artarken, mevcut gayrimenkullerin ekonomik performansı da arttı" açıklamasını yaptı.
Yayınlanma :
04.10.2020 12:33
Güncelleme :
04.10.2020 12:33


Uzaktan çalışma ve çevrim içi eğitim
modelinin yaygınlaşmasıyla, Çeşme’deki gayrimenkullerin daha fazla
kullanıldığını belirten Gayrimenkul PR şirketi, "Resmi nüfusu 45 bin olan
Çeşme’de şu an 200 bine yakın yerleşik bir yaşam olduğunu ön görmekteyiz.
İlçede yeni konut projelerine ihtiyaç artarken, mevcut gayrimenkullerin
ekonomik performansı da arttı" açıklamasını yaptı. Pandemiyle birlikte her şeyin
değiştiği hayatımızda gayrimenkullerin kullanımı ve tüketicilerin satın alma
motivasyonlarının da değiştiğini öne süren İzmir merkezli dijital pazarlama
şirketi Gayrimenkul PR, "Geçtiğimiz sonbahar aylarına göre Çeşme’de daha fazla
insan hareketliliği görülmekte. Konutlar yaşam, iş ve eğitim alanlarına
dönüştüğü için Çeşme’de düzenli yaşayan nüfus giderek artmaya başladı. Arzın
önemli bir bölümü tüketildiği için dört mevsim yaşam olanakları sunan,
erişilebilir fiyatlardan satılabilecek alternatif konut projelerine ihtiyaç
var" açıklamasını yaptı. Çeşme’deki Gayrimenkullerin Finansal Performansı Doğru
Yönetilmeli Çeşme’deki gayrimenkullerin kira ve satış geliri performansının
doğru yönetilmesi gerektiğini ifade eden Gayrimenkul PR, inşaat firmalarına ve
mülk sahiplerine şu önerilerde bulundu; Çeşme’de üst gelir gurubuna yönelik
gayrimenkullerin pazarlanmasına klasik emlakçılık modeli ekonomik yönden her
herhangi bir katkıda bulunmuyor. İlanı girip, brandayı asıp müşterinin
aramasını bekleme dönemi yeterince sonuç vermemeye başladı. Çeşme’deki
Gayrimenkullerin mevsimsel fiyat endeks değerleri, rakip pazar analizi, doğru
fiyatlandırma, tüketicilerin ihtiyaçları ve daha fazla müşteri potansiyeline
erişebilmek için alternatif pazarlama kanallarıyla süreç yönetilmeli.
Gayrimenkulün finansmana dönüşme performansını artırmak için ekonomistlerden
yararlanılmalı. Daha fazla talep toplanması için dijital pazarlama çağında en
değerli yöntem olan advertorial pazarlama, inşaat firmalarına ve mülk
sahiplerine haklı ve karlı kazançlar elde etmesini sağlayacaktır.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: