Adana Halk Sağlığı Hizmetleri Başkan Yardımcısı Emine Aygül Yeni, kentte açılan merkezle vatandaşlara Covid-19 sürecinde en iyi hizmeti sunmaya çalıştıklarını İHA muhabirine anlattı.Covid-19 ile ilgili tüm sorunlara bu merkezde çözüm bulunduğunu belirten Yeni, “Adana'da korona virüsle ilgili vatandaşlarımızın sorabileceği tüm sorulara cevap veriyoruz. Amacımız pozitif hastalarımız ve temaslılarımızın öncelikli olmakla beraber tüm vatandaşlarımızın korona virüsle ilgili problemlerine çözüm bulmak. Vatandaşlar sıklıkla bizi, verdikleri testin sonucunu öğrenmek için, pozitif olan hastalar süreçlerinin ne zaman sonuçlanacağını ve ne zaman işe döneceklerini öğrenmek için arıyorlar. Temaslı olan kişiler işlerine nasıl devam edip, raporlarını nasıl alacaklarını öğrenmek için arıyorlar. Rapor taleplerini alıyoruz, onun dışında da her soruya cevap veriyoruz. Hastanın hastanedeki işlemleri sırasında ilaçlarını alıp almadıklarını, tekrar hastaneye yatıp yatmamaları gerektiği konusunda endişe ve taleplerine çözüm buluyoruz” diye konuştu.“Ciddi ihtiyaç ve talepler için aranıyoruz”
Vatandaşın her türlü soruyu sorduğunu belirten Emine Aygül Yeni, “Komik sorulardan ziyade vatandaşlardan ihtiyaç soruları geliyor. İşe gidemediği sürede gündelik işçi olanlar ne yapacaklarını soruyor. Bu tür talepleri de baştan beri gerekli yerlere ileterek çözüm bulunmasını sağladık. Buradan hastanelerimize rapor için, ilaç için ve evde doktorlu ekiplerimize de evde bakım için talep oluşturuyoruz. Komikten ziyade ciddi ihtiyaç ve talepler için aranıyoruz” ifadelerini kullandı.

“Endişe ve taleplere çözüm buluyoruz”
Covid-19 ile ilgili tüm sorunlara bu merkezde çözüm bulunduğunu belirten Yeni, “Adana'da korona virüsle ilgili vatandaşlarımızın sorabileceği tüm sorulara cevap veriyoruz. Amacımız pozitif hastalarımız ve temaslılarımızın öncelikli olmakla beraber tüm vatandaşlarımızın korona virüsle ilgili problemlerine çözüm bulmak. Vatandaşlar sıklıkla bizi, verdikleri testin sonucunu öğrenmek için, pozitif olan hastalar süreçlerinin ne zaman sonuçlanacağını ve ne zaman işe döneceklerini öğrenmek için arıyorlar. Temaslı olan kişiler işlerine nasıl devam edip, raporlarını nasıl alacaklarını öğrenmek için arıyorlar. Rapor taleplerini alıyoruz, onun dışında da her soruya cevap veriyoruz. Hastanın hastanedeki işlemleri sırasında ilaçlarını alıp almadıklarını, tekrar hastaneye yatıp yatmamaları gerektiği konusunda endişe ve taleplerine çözüm buluyoruz” diye konuştu.“Ciddi ihtiyaç ve talepler için aranıyoruz”
Vatandaşın her türlü soruyu sorduğunu belirten Emine Aygül Yeni, “Komik sorulardan ziyade vatandaşlardan ihtiyaç soruları geliyor. İşe gidemediği sürede gündelik işçi olanlar ne yapacaklarını soruyor. Bu tür talepleri de baştan beri gerekli yerlere ileterek çözüm bulunmasını sağladık. Buradan hastanelerimize rapor için, ilaç için ve evde doktorlu ekiplerimize de evde bakım için talep oluşturuyoruz. Komikten ziyade ciddi ihtiyaç ve talepler için aranıyoruz” ifadelerini kullandı.
Yorumlar
Kalan Karakter: