Birinci hafta kuru gıda, beşinci hafta tıraş makinesi
2 milyondan fazla çalışanı olan dünyanın en büyük süpermarket zinciri Walmart'ın CEO'su Doug McMillon corona salgınında ilk haftalarına göre alışveriş davranışlarının değiştiğini söyledi. McMillon artık gıda ürünlerine talebin normalleştiğini yapboz ve tıraş makinesi satışlarının ise arttığını söyledi.
Yayınlanma :
13.04.2020 13:34
Güncelleme :
13.04.2020 13:34


2 milyondan fazla çalışanı olan dünyanın en büyük süpermarket zinciri Walmart'ın CEO'su Doug McMillon virüsün ABD'de çıkmasının ardından vatandaşın alışveriş alışkanlıklarının da değiştiğini söyledi.
Virüsün görüldüğü ilk haftalarda stoklanabilir gıda ürünleri ve tuvalet kağıtlarına büyük ilgi görüldüğünü anlatan McMillon şimdi yapboz ve saç boyası gibi ürünlerin satışında artış gördüklerini belirtti.
CNN'in haberine göre bir TV programına katılan CEO, “İnsanlar daha fazla evlerinde kalmaya başladıkça alışveriş alışkanlıklarının değiştiğini görüyorsunuz.
McMillon, “İnsanların berbere gitmeye ihtiyacı var. Tıraş makinası çok satıyor. Satıştaki bu değişimleri gözlemek enteresan” diyor.
BİRİNCİ HAFTA DEZENFEKTAN BEŞİNCİ HAFTA: TIRAŞ MAKİNESİ
Nielsen'in yaptığı araştırmaya göre ABD'de ilk vakaların ortaya çıkmasından sonra ilk hafta el dezenfektanları ve sabunların satışları arttı, ikinci hafta tuvalet kağıdı satışlarında büyük yükseliş gözlendi. Üçüncü ve dördüncü hafta, evde ekmek yapımı için maya satışları arttı. Beşinci hafta ise tıraş makinesi satışlarında büyük artış yaşandı.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: