to Watch Europe”, listesine girmek son derece zor. Ad Age, seçim kriterlerini“
kültürel değişime liderlik etmek, müşterilerini ve kendi orgamizasyonlarını
farklı düşünmeye itmek” cümlesiyle ifade ediyor. “Women to Watch “ jürisi
ürettikleri çözümlerle, yaratıcı işlerle ve başarılı projeleriyle fark yaratan
lider kadınları ön plana çıkarıyor.

“Women
to Watch” ödülü alan Zeynep Yalım Uzun ve Emine Çubukçu; küresel
reklamverenlere , dev reklam ajansları ve medya şirketlerinin temsilcilerine
Türkiye’nin pazarlama iletişiminde birinci ligde olduğunu kanıtladılar. Onlarla
gurur duyduk.Umut
veren rol modeller
Avrupa’nın ekonomik krizler, siyasi çalkantılar, göçmen
orunları, Brexit, AB’de pandemi sırasında su yüzüne çıkan uyumsuzluklar gibi
geniş çaplı sorunlarla uğraştığı bir senede, Türkiye’den iki başarı öyküsüyle
ön plana çıkmamız çok sevindirici bir gelişme.

Zeynep
Yalım Uzun ve Emine Çubukçu uzun süredir yakından tanıdığım iki yönetici. İkisi
de mesleklerine vizyoner ancak aynı zamanda etik değerleri ön plana alarak
yaklaşırlar. Kurdukları takımlar yaratıcı ve disiplinli bir biçimde çalışır.
Bunun sonucunda çalışan memnuniyeti artar ve olumlu bir şirket kültürü gelişir.

Biligiye, araştırmaya ve aklın yolundan gitmeye önem verdikleri
için stratejileri ve dolayısıyla uygulamaları da verimli sonuçlara ulaşır. Dünyanın her yerinde çeşitlilik ve dahiliyet konularının ön
plana çıktığı bu günlerde, geleceğin yöneticilerine örnek rol modeller olan,
umut veren ve ülkemizi dünyada temsil eden Zeynep Yalım Uzun ve Emine
Çubukçu’yu kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.
Yorumlar
Kalan Karakter: